Sunday, February 6, 2011

mak KERAT wire 2 kowt !

hahahaha..
lawak la mak aq nie...
hurm,,
ptang tdi,,
aq onlyne pny lma..
5 jam mgdap bnda ni ja....
tiba2,,
sesuatu yg tlah mmg di jangka mnjelma..


MAK: brapa lma da adik mgadap bnda 2??
ADIK: 5 JAM.
MAK: dah la tu..meletup bnda tu stgi..
ADIK: sat la.. nak maen game sat.
MAK: adik,tutup kaih.stgi, MAK KERAT WIRE TU KOWT !
ADIK: ye la.. kacaw la mak nie..
MAK: ish budak ni !


hahahahaha..
lawak ja mak aq nie!
:P

No comments: